adm Bir gün Tuba, bir gün Münevver, bir gün Özge, bu gün Emine..
Yarın belki bizden biri.
Senelerdir her gün başka bir kadının vahşice öldürülüşünü izledik, izlemeye devam ediyoruz kanımız dona dona.
Sürekli bir çözüm süreci diye geçiştiriliyoruz. Ne bir idam ne bir çözüm hiç bir şey yapılmıyor. Giyilen bir takım elbise söylenen üç beş namus kelimesi iyi halden 3-5 seneyle sonuç buluyor. Hepimiz biliyoruz internette yazılar yazıp hastaghler atarak hiç bir şey elde edemediğimizi. Niye kimse ayaklanmıyor. Neden kimse o annesinin kanı üzerine fışkırırken dahi annesine sarılan o kız kadar cesur olamıyor. Videoyu izliyorum sürekli izlemesemde gözümün önünden gitmiyor zaten. Orda kadına müdahale etmek yerine video çekmeye çalışan, dışarıya kaçışan insanlar off öfkemi dindiremiyorum. Boğazım düğüm düğüm. O insanlar ilk bıçak darbelerinde o adama müdahale etseydi belki hayatta kalabilirdi o kadın. Çok üzgünüm aşırı üzgün. Sabahta Ali Emir’in ihmalini görmüştüm zaten yürek burkan o kadar çok olayımız, utancımız, ayıbımız var ki yazıklar olsun insanlığımıza gerçekten. Umarım en kısa zaman da ülkece şöyle internet platformu üzerinden değilde sokaklara döküle döküle sirkeleniriz de şu acı olayların devamı gelmez.