VenusAA panik yapmayın bizimde vardı tıkanıklık tek gözdeydi ve çok akıyordu o aylarda masaja devam edin ellerinizi mutlaka yıkayarak yapın birde duş sonrası yapın bebeğinize bizim 6 ınci ayda bitti tamamen akıntı ama hep masaj yaptm damla kullandık arttikca sizinde geçer inşallah üzülmeyin