Mrb kızlar. 2 aylık bebişimin sag göz pınarı tıkalı. Doktor masaj yap bol bol dedi, damla verdi. Gecmezse operasyonla aciliyormus. Ben masaj yaptikca akinti cogaliyor. Sanki tetikliyormusum gibi. Son 3 gundur masaji artirdim. Bebegimin gözü şelale oldu. Doktora bu sekilde belirttim ama göz pınarı masajina devam et dedi. Gecmiyor gecmiyor… Bana yardimci olacak tavsiyeleriniz var mı? Nasıl acilack bu göz pınarı?😥