AsEc ben bebekken 2 kez geçirmişim, tabi çok havasız kaldığım için bir süre ilaç kullanmış hastanede yatmışım. Bir kez havale geçirenin bir daha geçirme riski fazla oluyor o yüzden ateş 37,5 olunca hastaneye gidip durumu belirtmenizde fayda var. Annem sonra beni hep o şekilde büyütmüş ama şükür bir şeyim yok🤲🏻 Çok geçmiş olsun