[silindi] 15 aylık günde 10 dk acıyorum ama bakmıyor zaten arada gidiyor geliyor bakıyor sonra sıkılıyor oyun alanına gidiyor aklı baska yerlerde🥰 ben abartılmadıgı ve cocugun ekrana kitlenmedigi sürece karsıtı degilim. 11 aylıkken ilk defa actım 12 aylıkken alibabanın ciftliginden ögrendigi bütün hayvan seslerini cıkarıyordu. Hayvanları orda ögrendi suan 6-7 tane hayvanı kitaplardan gösterip seslerini taklit ediyor. Normal tvye reklamlara vs hiic bakmıyor cünkğ kısıtlamadım tv evde hep acıktı alıstı yok sayıyor. Ama izlediği bir kac tane müzikli cizgi film var🥰 Dedigim gibi abartılmadıgı ve cocugun ekrana kitlenip dünyayla baglantısını kesmedigi sürece benim icin ve doktorumuz icinde bir problem yok.