Başlık süper olmuş 😂😂😂 tabi onlara göre biz bilinçsiz, kötü anneniz değil mi 😡 ben sıfır ekranın yalnızca; bir yere gidilmeden, sadece evde oturarak olacağını düşünüyorum. Ya da bebeğini tek büyütenler, anneanne, babaanne faktörü olmayanlar. Oğlum 23 aylık, 1 yaşından sonra kısa süreli olarak tv, telefon izlemeye başladı. Kısa süreliğine. Zaten belli dakikadan sonra kendi sıkılıyor ve oyuna dönüyor. Aynı zamanda iştahsız ve çok hareketli bir bebek. Sadece çizgi film karşısında sakince durup bir şeyler yiyebiliyor. Yapacak bir şey yok. Zaten o kadar hareketli ki. Bazen lütfen izle oğlum, 5 dk dinleneyim diyorum 😂😅