Nurellaaaa geçmiş olsun mutlaka doktora görünün boynunuz da ağrı uyuşma var mı
Nurellaaaa aynen olabilir tabi zorlamışsınızdır biraz ondandır.☺️
Nurellaaaa Baktırmak da fayda var geçmiş olsun canım