Nurellaaaa Kızlar akşamdan beri sol kolum da uyuşma var hani perde asarsın kolun öyle güçsüz kalır ya, öyle bi durumdayım. Kızımı zor kucağıma alıyorum kolum bir tuhaf parmaklarıma kadar sancı var
Busra2013 Nurellaaaa mıde sırt gogus agrısı varmı ? Yoksa tek kolunuzmu eger kızınızı hep sol kola tasıyorsanız ondan agrıyor olabılır
1Mother1Boy Nurellaaaa Sinir sıkışması yada boyun fıtığı olabilir. Benim de vardi uyuşma yıllar önce gittim doktora sinir sıkışması dedi. Sol elimin üç parmağı ve dirsegimde var.
Adarenn Nurellaaaa karıncalanma gibi mi bende de oldu psikolojikmiş ilaca başladım 15 gün sonra geçti bir daha da olmadı
Sincappp Nurellaaaa korkmayın. İnşallah birşey yoktur ALLAH’IN izniyle. Ama böyle omzunuzda duzlesmeden kaynaklı olabilir bende öyle bir ara olmuştu. Kan dolaşımında ağır birşey kaldırdıktan sonra bir yere carptiysaniz falan bir çok sebebi var tabiki en iyi doktor bilir. Kendinize kuruntu yapıp üzmeden bir an önce görünün geçmiş olsun tekrardan.☺️🌸
Nurellaaaa Busra2013 yok canım sadece kolum, genelde sağ ile taşırım ama soldan da destek almak istedim zorladı beni
Nurellaaaa Sincappp ya bugün balkon camlarını sildim ondan olur mu acaba canım yeni geldi aklıma, başka bişey olmasın da inşallah rabbim korusun esirgesin 🤲🏻
Nurellaaaa 1Mother1Boy geçmiş olsun canım hangi doktora gittin bu hafta kızımın kalça çıkığı muayenesi var ortapedi de oraya gitsem bakar mı
1Mother1Boy Nurellaaaa Teşekkür ederim 🤗 nöroloji ye gitmeniz gerekiyor yok ortapedi bakmaz. EMG adı verilen hassas bir sistemle sinir iletilerinin ölçülmesi gerekir.
Sedaates16 Nurellaaaa Bugün çok benzer şikayetlerle gittim hastaneye doktor hareket etmemi stresten uzak durmami söyledi benim boynum da ağrıyordu kolumla beraber ama yinede geçmezse sizde bir ortopediye görünün tabi