Zeynebkync poyrazmoms olacağı varsa Allah nasip ederse ne yapsan olur o yüzden kendini kasma fazla çocuğunu güzel emzirmeye devam et sadece Allah o cocugu verecekse her türlü verecek ya nasip demeye bak sadece
poyrazmoms Zeynebkync haklısınız veren allah sonuçta ama şimdi olmasını istemiyorum açıkçası hayırlısı olsun ne diyeyim dikkat etmek lazım 😞
Tubutubu Ceyhununbalannesi insallah canim ya cok korkuyorum adet oldum icim rahat ama su ustune gorme durumu kafami karistiriyo haftaya vericem kan
Tubutubu poyrazmoms hic iyi demedin yaaa 😂 gülüyorum ama oyle bisey olursa biterim heralde daha oglum 7 aylik ve asiri huysuz
poyrazmoms Bilge_emir hapı içtim artık çoçuğun sütten kesmek var hamile kalırsam birde 8 saat emzirmemek var diye düşünüp içtim valla çok küçük daha şu an adet olacağım günü bekliyorum bakalım inşallah olmaz
Serapaylar Kızlar banada fikir verin benimde 2 aylık kızım var daha eşimle doğru düzgün ilişkiye girmedik sadece birkere çok az girdi gibi oldu ondada canım yandı çekildim ama boşalma olmadı henüz adette olmadım hamile olma ihtimalim varmı saçma gelmesin lütfen çünkü korkuyorum henüz bebeğim çok küçük karnımdan sanki kalp sesi haraket hissediyorum paikolojikmi
Melike_elanur Serapaylar psikolojik o canım hamile olma ihtimalin yok çünkü boşalmadi diyosun kendini bostan yere strese sokma bence
Melike_elanur poyrazmoms poyrazmoms Aynı durum başıma geldi ertesi gün hapı kullandım içime sinmedi çünkü bebeğim küçüktü ama kızım mama içiyor bi sıkıntı olmadı
poyrazmoms Melike_elanur inşallah bende de olmaz ya çok emiyor memesiz yapamaz yemek yese de üstüne cila gibi emiyor
Serapaylar Melike_elanur ah valla adet olmadıkça kafama takıyorum kuruyorum kafamda çok sağol canım gece gece rahatladım hemen bu ay spiral taktırmaya gidicem yoksa böyle içim rahat etmez
balcicegin_annesi poyrazmoms yumurtlama dönemini geçtiyseniz endişe etmeyin çünkü bana da öyle oldu ve aylardır kalmadım o şekilde yapıyoruz bazen de prezervatif ile 🤷♀️
poyrazmoms balcicegin_annesi inş kalmam uygulamadan bakınca hapı içtiğim gün yani ertesi günü tam yumurtlamanın en yoğun olduğu gündü birazda ondan panik oldum bakalım adetime az kaldı inş olurum gerçi hap bir iki gün geciktirme yapabiliyormuş ama bakalım
Melike_elanur Serapaylar düşünüp de kendini üzme canim😊 aynen git taktir inşallah hayırlısı olur ama hiçbir doğum kontrol yöntemi %100 korumuyor
UmutReyhan Bizde de oldu geçen gün bu ben hiç dikkat etmedim ya. Doğru ya kaçar falansa 😂 Neyse artık şansıma ama ben hamile kalırsam üzülmem oğlumuda emzirmeye devam ederim. Hakkınızda hayırlısı olsun bende de bir ışık çaktı regl de olmuyorum neye göre anlar bakarım ki ? Öyle olursa ben anlayana kadar zaten 2-2.5 aylık olur 😂
poyrazmoms UmutReyhan 😅 hamile kalan arkadaşlarım ufak bebeği olanlar enzirenler yani doktor hepsine sütü keseceksin dedi emzirmek tehlikeli olabiliyormuş karnındaki için ben olsam emzirmem hamile kalırsam ki kalmayayım yaaaa 😞