selimgiray Sdnrst süt korur diye bisey yok zaten. Vucudun sut uretirken salgiladii hormonlar yumurtlamaya engel oluyo
Aybuke_ poyrazmoms bben 10 gun once aynı seyi yasadm ama hap alamadm dua ediyorum adet olm inşallah hamile olmuym diye suan adet donemem yaklastı bir iki gün içinde olmam lazm inşallah olurun ve hamile deglmdir gercekten açcok üzülürm rabbm isteyene bekleyene versn onları sevndirsin inşallah kozm daha 7 aylk büyümeden istemiyorm 😓
poyrazmoms Aybuke_ aynen öyle allah isteyene bekleyene versin önce bizim bebekler daha çok küçük ben şahsen hakkını yemiş gibi hissederim emiyor çünkü 😞
maymay poyrazmoms o işi yapmak doğumdan sonra işkence mi zevk mi belli degil arkadaş biz kadınlara iyice komple siyircaz kafayı :D
poyrazmoms maymay 😅😅 su halde su lafın güldürdü beni aynen öyle işkence her yaşadığım yapsan dert yapmasan dert 😞ne biçim iş
poyrazmoms Deletedmom115 bende ertes72 attım su an ilacı içeli 5.5 saat oldu sütümü sağıp boşaltıyorum oğlumu zorla uyuttum saat 10 olunca 8 saat oluyor ondan sonra emzirebilşr miyim? Prospektüste en az 8 saat diyor ama eczanede 4 saat sonra emzirebilşrsiniz demişler ben yine 8 saat beklicem siz nasıl yaptınız
poyrazmoms Ceyhununbalannesi bende ertes kullandım 5.5 saat önce saat 10 da doluyor 8 saat sağıyorum Elimle boşaltıyorum suyu da bol içerim inş fayda eder
poyrazmoms Alprsln takip ediyorum okumuştum evet orda öyle diyordu ama ben 8 saat bekleyip öyle emzireyim yine su an sağıp sağıp döküyorum
poyrazmoms mlkcbn adet oluyorum zaten oğlum 15 aylık ama yemek yemesine rağmen üstüne cila gibi emiyor birde emmeden yatmaz gün içinde hala keyif yapar emerek aşırı bağlı sadece anne sütü verdim hep hala çok alışkın olduğu için başka bir bebek düşünmüyorum daha onun hakkı var 😞
poyrazmoms kizimm18 yaaa çok üzülüyorum böyle olunca akşamdan beri ya hamile kalırsam çocuğumu sütten nasıl keserim diye üzüntüden ağlıyorum kıyamam ben ona hakkını yemiş gibi hisseder insan böyle bile emmek için yanaşıyor oyalıyorum
demetdemircioglu poyrazmoms instagramda hekimannenin profiliydi muhtemelen ertesi gun hapindan sonra 1 hafta emzirilmemesinin gerekliliginin olmadigi, emen bebege etkilerine dair calismalar kesin olmadigi icin icebilirsiniz yaziyordu
poyrazmoms demetdemircioglu evet okumuştum sayfasında şimdi hatırlıyorum hatta açıp tekrar baktım yibe de 8 saat dolsun öyle emzşreyşm 😞
Tubutubu Ceyhununbalannesi canim peki adetinden bir gun once iliskiye girsen ertesi gun adet olsan hamile kalma olasiligin olmaz demi
poyrazmoms Tubutubu buna bende cevap vermek istiyorum canım bn oğlumda hamile kalıp üzerine adet oldum bilgin olsun olabilir yani dikkat et
Ceyhununbalannesi Tubutubu büyük ihtimal olmaz çünkü yumurtlama doneminiz degil bikere. Adette olmuşsunuz zaten ama ustune görme denilen bi olayda var. Istersenin 7 gun sonra bi kan testi yaptırıp bthcg'nize baktirin. Zannımca hamile kalmamissinizdir
Tubutubu poyrazmoms hic iyi demedin yaaa 😂 gülüyorum ama oyle bisey olursa biterim heralde daha oglum 7 aylik ve asiri huysuz
Tubutubu Ceyhununbalannesi insallah canim ya cok korkuyorum adet oldum icim rahat ama su ustune gorme durumu kafami karistiriyo haftaya vericem kan