Winnithepooh Gizemlinaa Instagram yok ama nette yazmıyordu sayenizde öğrenmiş oldum 12. Sezonu da 11. Sezonda az bölüm çekmişler nedense 16 bölüm iyiydi uzun uzun iyi seyirler şimdiden sizede konu nerden nerelere gekdi vqllahi ölüler dersin ama izlettir kendini film 😁
Gizemlinaa Winnithepooh ben yabancı dizi hastasıyım TWD orta okulda başlamıştım o dizi benim için çok başkadır 🥰karşınıza çıkabilecek tüm dizileri izlemişimdir
Winnithepooh Minzilikuymak61 into the night 3. Sezon ne zaman gelir acaba uzun süre geçti gelmedi ve yakamoz s245 sizden duydum izlicem bilmiyordum sonda hatta kıvanç tatlitug gelince sasrmistim onunda çektiği dizi var demek yakamoz 😇
Nezzz_ Winnithepooh Of bunları sabırsızlıkla beklıyorum ınto the nıght ve yakanoz harıka ılk ınto the ızledık baglantılı oldugu ıcın harıkaydı ıkısıde inşallah yakın zamanda gelır yenı sezonu🌸🥰
tektanem Nezzz_ hint seviyosanız amir khanın filmlerini izlemediysenin ısrarla tavsiye ederim ghajini my name is khanı izlemiştirsniz die düşünüyorum ek vilyan yine harika filmlerinden aslında hint çok önerebilirim ama çoğunun ismi aklımda değil ya 😂😂
tektanem meryembrl ay ne güzel olurdu iki senedir burda oturuyorum tabiki tanıdıklarım var ama kafama göre hiç arkadaşım yok 😂 güzel olurdu gerçekten 😇😇 bebeğim beş aylık seninki
Deletedmom_41 tektanem @aylizinannesiii @meryembrl toplanip kore dizisi tartismasi yapmamiz gereken konular var🤓