Hlyslh BirPatiSever 15 Haziran yazacaksınız ki Maaşınız tam yatsın. Lakin seminer ücretini alabilir misiniz onda emin değilim çünkü yarım aylik ek ders hakedisiniz olur ki onu da maaş karşılığı sayar ve ekdersinizi vermeyebilirler.
cherrysu BirPatiSever hocam ben ilk dönem için alacağım şu an sadece. Parça parça. 2.Dönem için henüz karar vermedim. Duruma göre tekrar alacağım.