deasdi [silindi] Ben de yookido almak istiyorum,sırf hareket eden arabası var diye.Gereksiz pahalı bulduğum için 2. El bakıyorum.Ne dersiniz,arabası olması avantaj mı sizce?
[silindi] deasdi benim aldığım oyun halısında araba yok demek ki farklı farklı çıkarmışlar ben ses çıkaran uçaklısını aldım bomba atıyo
Ela93 Merhaba bende 2 aylıkken aldım ozmanlar 10 15 dkka oynuyordu ve aldığıma pişman olmuştum şuan 6 aylık ve 1 saat rahat oynuyor önce oyuncakları sonra piyanosuyla iyiki aldığım dediğim şeylerden biri markası fisher price