Melisabali merhaba canım allah bağışlasın. Ben kullandım hediye gelmişti bize. Yani ben 2 aydan itibaren kullanmıştım ve faydasını gördüm. Yani oyalanıuordu hele 3 aylık falan olunca biraz daha bilinçli oluyor. Bizimki piyanoluydu ayaklarını vurdukça ses çıkarıyordu ve heyecanla oynuyordu. Sonra oyuncaklara uzanmaya falan başladı. Yani bence güzel bir oyuncak :) çok uygun fiyatlıları var fazla para verme. Ucunda piyano olanlar ayakları içinde güzel. Şimdi 8 aylık oglum ve piyanosunu çıkardık halıdan hala oynuyor :))