Dbe1506 Merhabalar bu mop bime geliyor 2 eylülde almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım kullanan memnun kalan varmı
pogacayanakk Dbe1506 paranıza yazık olur cam silerken kabasını bununla alırım düşüncesiyle aldım ama çöp çıktı paspas ucu hep dökülüyor sadece bir defa kullandım
Myfamilyy Dbe1506 ben Silva’nın mopunu kullanıyorum çok memnunum silerken bezi yeri tutuyor ve kul tüy herşeyi beze topluyor biraz tuzlu ama ömürlük
Laden Dbe1506 şundan alın fiyatıda uygun. Elde yıkanıyor ucu. Çok severek kullanıyorum. Önce çeşmede kirli suyu akıtıyorum sonra yer silme suyuyla yıkayıp takıyorum. Asla yerde kıl tüy ıslaklık bırakmıyor. Banatın🌺
Dbe1506 pogacayanakk yaa ben normal parke falan silmek için düşündüm ama kötümü okadar ya trendyoldan baktım pahalı çok vileda var normal hep toz bırakıyor toplamıyor sinir bozucu
Dbe1506 Myfamilyy o kadar bütçem yok maalesef az maliyetli bişey bakıyorum aslında normal Vileda var ama kıl tüy bırakıyor bende hiç sevmem bide ıslak olunca iyice yapışıyor parkeye sinir bozucu oluyor
Deletedmom5284 Laden katılıyorumm hatta yedek bezde alın banyoya ayrı içeriye ayrı bende öyle kullanıyorum
Nurgr Laden bende mop arayışı içindeyim de sizin bu önerdiğiniz adı ne olarak geçiyor? Trendyol ve h.buradada banat mop olarak arattım bulamadım
Laden Deletedmom5284 evet evet. Ucunu makineye atıp yıkıyorum hatta pırıl pırıl oluyor. Evimde en sevdiğim temizlik ürünü budur😁
Deletedmom_35 Dbe1506 normal vileda çok daha kullanışlı kılı tüyü hep kenarda bırakıyo başlığı saçma sapan takılıp duruyo heryere çileden çıkarmıştı beni
Dbe1506 Deletedmom_35 benimde normal Vileda sinirimi bozuyor saç kılını tozunu tutmuyor iyice yayıyor parkeye
Mavigri Mavigri bezını takacagım apart kırıldı benım kenardakı su sıkma yerıne girmiyor bir kerede gitti yanı boşver
Deletedmom_35 Dbe1506 Buda öyle vallahi vileda kullanmadım bende almayı düşünüyodum şu mesajınla vazgeçtim 😂 en iyisi elle silmeye devam