endoplazmikretikulumiste haklısnız çok hareketli enerjik çocuk kreşte daha çok gelişir. Bende 2,5 yaşında göndersem hergün çocuğumla paylaşımım çok az olur diye korkuyorum.eve geldi yemek banyo uyku… yani çok az ne yapabilirim ki çocuğumla. Haftasonu aile büyükleri görmek isteyecek bilmem ne eee biz nolcaz :( biraz duygusalım henüz 2 ay önce doğum yaptım