Hoppalala Bence çocuktan çocuğa değişken bir durum kreş için ideal yaş. Öncelikle cocugun kendini ifade edebilmesi çok önemli bana göre. Derdini anlatabilmeli. Mesela kimi çocuk nispeten daha erken konuşmaya başlar, daha sosyaldir. Bu durumda kreşe daha erken yaşlarda vermemek için bir neden yok bence. Ben kızımi 2.5 yaşında vermeyi düşünüyorum. Şu an 26 aylık,kendini ifade edebiliyor ve akranlarıyla oyun oynamayı seviyor. Artık ben yetmediğimi farketmeden başladım. Gelişimi için krese hazır olduğunu düşünüyorum. Yani genel bir kural olamaz bu konuda. Her çocuğun doğası, gelişimi farklı😊