yavrukussss artık sanal otizm kavramı var , üç buçuk yaşında kızım var , kontrollü bir şekilde tanıştı ekranla. İzledikleri zaman kadar içerikleri bile önemli artık . Ama daha 3*4 aylıktan itibaren her gün saatlerce ekrana maruz kalan bebekler var .
Onun dışında günde az bir süre izlemesine rağmen yine de olumsuz etkiler veren bebekler de var .
İlk iki yıl gelişim açısından çok önemli, örneğin ilk iki yıl beslenmesi tüm hayatını , gelecekteki sağlıklarını etkiliyor bebeklerin yani zaten hayatları boyunca var olacak o yüzden ne kadar geç o kadar iyi bazı şeyler . Tv’de bunların arasında bana göre .