Kubratkz10 Bugün 4 aylık bebeğim icinde aynısını söylediler. Gerçekten çok patavatsız ebeler var. Bu insan bebeğini emziriyor stres yapmaması gerekiyor diyip uygun bir dille anlatan yok. Kafama o kadar taktım ki yarın sabah ilk isim çocuk doktoruna götürmek olacak :(
Ceydaela Kubratkz10 hiç stres yapmayın anladığım kadarıyla normal ve yaygın bir durum yani bize de pat pat dediğinde hemşire yüreğim ağzıma gelmişti ama gerek yokmuş inanın bana. ben ağla ağla dr koşunca bize çok korkutmuşlar sizi hemen kafa kesmiyoruz sakin olun ve normal bir durum demişti kapanabiliyor takip ederiz muhtemelen de bu şekilde büyür demişti Allah ın izniyle de öyle olacak siz de olumlu düşünün, düşünmeye çalışın. Sevgiler 💜
Kubratkz10 Ceydaela bugün doktora götürdük, doktor bile şaşırdı. "3. Ayda bile kapanabilir, gayet normal, zaten kapansa ve bir sıkıntı olsa sen buraya koşarak gelirsin "dedi. Çok şükür, Allah miniklerimize sağlık sıhhat versin. Hepimize gelmiş geçmiş olsun 💐💛