Ozzyey ben de aynı postu açacaktım. Benim de yavrum 4 ay 18 günlük bize de sağlık ocağında aynısı dediler, kapanmak üzere ve beyin gelişimi durabilir falan falan. Çok korktuk. Nörolojik olarak bütün testler yapıldı şükür hepsi sıkıntısız çıktı. Sadece herkes gibi her ay büyümeye bakılacağı söylendi. Şimdi yorumları okuyunca herkese denmesi ve sağlıklı büyüyen çocukları duyunca içim çok rahatladı. İnşallah bizim yavrularımızda sıkıntısı büyürler hiç merak etmeyin Allah’ın izniyle 🫶🏻