birprensannesii_ Sirinbusra valla kımı duyduysam 450 yatırmıslar arkadasım da benim gibi bı cocugu var kırada oturuyorlar 500 vermılser bana 450 ablamın ıkı cocugu 3 ye hamile ona da 450 sans meselesı
Merveges Zahire38 yarında pttye geçermis kartın var mı PTT karta yatiyormus bende ilk alacagim para yatmadigi için PTT kartı vermedi ödeme gözükmesini için gidip hem kartı alacağım insallah kartta varsa tabi çabuk bitiyor demişti pttde çalışan kadın bana
minisbalam 2maviboncuk bende 26 temmuzda başvuruda bulundum. Hala süreç devam ediyor diye yazıyor. 1 ayı geçti. Acaba böyle geç sonuçlanan var mı?
2maviboncuk minisbalam Ben 29temmuzda başvurdum Ağustos’un sonunda belli oldu sen istersen tekrar başvuru yap yada bekle bilemedim yani
minisbalam 2maviboncuk aktif başvuru olduğu için ne yazik ki yeni başvuru yapamıyoruz. Değerlendirmeye almıyorlar. Mecbur bekleyeceğiz. Bir an önce belli olsa keşke.
Kahkaha 2maviboncuk nereye başvuruda bulunuyoruz.. benim eşimin de sigortali bı işi yok günü birlik işlere gidiyor 2. Çocuğun 2 aylık daha verirler mi bana da
2maviboncuk Kahkaha E devlet üzerinden sosyal yardım yazın çıkan yere başvuruda bulunun muhtemelen çıkar benim de 2çovupum var 450tl aldım PTT kart verdi karttan çekeceğim her ay