2maviboncuk 2maviboncuk Kızlar PTT ye giden var mi parayı alan yatmış olan 29undan 5ne geldi ay hala tık yok sanırsın dünyayı kurtaracaklar sinir ettiler ya
Merveeemeeliss 2maviboncuk yok yatmamış 3 kuruş para vercekler insanları bekletiyorlar ya sinir oluyorum bende
Minikkuzum1999 minikcivcivlerinannesi yatmadı daha bekliyoruz bir para verecekler uzatıyorlarda uzatıyor valla
minikcivcivlerinannesi Minikkuzum1999 yaa gerçekten bu nedir yani bende ilk defa alacam sanırım alıp alacağım da belli değil hayirisiyla bir dağıtmaya başlasalardi da öğrenseydik
Merveges Minikkuzum1999 canım post açılmış şimdi yatmış para diye ancak ben alırsam ilk olacak e devletten sosyal yardım sonucu diye aradığımda onemiz hazırdır 450 TL olarak görünüyor ptt kurum odemelerine girdiğimde ödenecek yok diyor anlamadım yattı mı çünkü pttye sordugumda PTT kurum odemeelrine bak öyle gel demişti
Minikkuzum1999 Merveges o postu ben açtım 😀 ödemeniz hazırdır yazıyor ama PTT kartına yatmamış daha akşama yada yarına yatar inşallah
Zahire38 Merveges canım bende 7. Ayda başvurdum kabuk edildi diyor ama ödeme falan hazırdır demiyor nasıl bakicam acaba PTT ye baktığımda yok bişey ilk defa alicam
Sirinbusra 450 lira hazır diyor . Hiç bir gelirimiz yok 600 yatar saniyordum birde geçen ayda yatar diye bekliyordum sadece 450 yatirmislar. Temmuz besti başvuru tarihim .güya başvuru tarihinden itibaren verilir diyor nette
birprensannesii_ Sirinbusra valla kımı duyduysam 450 yatırmıslar arkadasım da benim gibi bı cocugu var kırada oturuyorlar 500 vermılser bana 450 ablamın ıkı cocugu 3 ye hamile ona da 450 sans meselesı
Merveges Zahire38 başvuru yaptığınız yerden sosyal bilgiler sorgulama olması lazım cnaim ona gir orda görünüyor
Merveges Zahire38 yarında pttye geçermis kartın var mı PTT karta yatiyormus bende ilk alacagim para yatmadigi için PTT kartı vermedi ödeme gözükmesini için gidip hem kartı alacağım insallah kartta varsa tabi çabuk bitiyor demişti pttde çalışan kadın bana