Golgicisimcigi Normal diye düşünüyorum ya çünkü birçok kişiden duydum sonuçta orası kesildi kaç kat herhalde iç kısımların iyileşmesi biraz sürüyor bide ben şunu fark ettim tam o acıyan kısımda bağırsaklar var kabız olunca sanki dahs çok acıyor baskı yapıyor olabilir dikişlere