Golgicisimcigi 18 aylık oldu oğlum halen kesi yeri pembe terleme yapıyor birazda göbek var kapatıyor o açıdan pembelik geçmiyor halen soğukta filan zaman zaman ağrır , çevremde sezaryen olanlarda hep aynı şeyi söylüyor zaman zaman ağrı yapıyor şeklinde