Poyrazannesi12_
Şimdi bu konuda doktorunuzun yönlendirmesi lazım doğum kilosunu veya boyunu bilmiyorum ama ayına göre bana biraz fazla geldi geldi hareketini kısıtlıyor mu bilmiyorum ama bazen kilo çocuklar da hareket kısıtlıyor. Doktorunuz yönlendirsin o şekilde hareket edin ben şu an bir şey diyemem yani mama kullanıyorsanız mamayı kesersiniz anne sütü alıyorsa beslenme aralar açarsınız, ama bir de şöyle bir şey var her kilo beslenme ile alakalı olmuyor yani bebeğinizi tiroid veya şeker var mı onlara bakıldı mı? Şimdi benim yeğenlerim doktor takipli girişimleri yavaş olduğu için doktor demiş ki tamam anne babaya çeker her çocuk ama belli sınırlar içerisinde olmalı boyda kilo da demiş
Eğer doktorunuz yönlendirmediyse bir doktorunuzla konuşun gerek görüyorsa bir endokrin uzmanına `götürürsünüz Çünkü bir uzman eşliğinde hareket etmeniz gerek