Nurrr97
Yani aslında 7 aylık bir çocuğun 15 kilo olması normal değil. Benim yeğenlerim gelişimleri tiroitten dolayı geri olduğu için doktor takipliler, endokrin doktoru da çocukların boyu da kilolarında belli sınırlar içerisinde olmasını söylemiş. Tabii bunu çocuk doktoru anlayamıyor bazen, benim abim bizim boyumuz kilomuz ne ki çocuklar ne olacak diyordu
Ama kız yeğenim için genetiğe test gönderdiler erkek yeğenim biraz toparlandı ama ikisi de tiroid ilacı kullanıyorlar bebeklikten beri. Bebeğinizin de kilosu fazla yani başımızdan geçtiği için söylüyorum. Teyzemin kızı da hiçbir şey yememesine rağmen bebekliğinden beri iri teyzemin kızında da tiroid var. Troid bazen fazla kilo yapıyor bazen de az kilo yapabiliyor, isterseniz doktorunuza söyleyin bebeğinizin şekerine veya tiroidine bakılsın 15 kilo fazla ayına göre her kilo beslenme ile alakalı olmuyor çünkü başka faktörlerde bebeklere kilo yapabiliyor. Ben yerinizde olsaydım bir uzmana götürürdüm ya belki çocuk doktorunuz normal diyordur ama gerçi boyunu da bilmiyorum bu arada bazen hormonlardan kaynaklı kilo da alabiliyor çocuklar bu işin uzmanı da endokrin uzmanı isterseniz çocuğunuzu bir uzmana götürün.