KaptanMarvel benim eşim asker ve biz yiyecek alacağımız zaman bir kıtlık yada savaş çıkacak gibi alıyoruz, mesela çayı rizeden çuvalla aldırıyor ve bir seneden fazla zamana gidiyor, ayçiçek yağı 18 l tenekeyle alıyoruz, zeytinyağı 10 litre olarak falan. abur cubur, içecekler eve hiç almayız, alırsak yine 2-3 kiloluk Belçika çikolatası alıyoruz ve meyve karıştırıp çikolata yaparız (eşim eğitimini almıştı), katkı maddesi olmuyor bu şekilde, bakliyat çeşitlerini köydeki değirmenden alıyoruz gittiğimizde. evde 5 senelik fasulye stoğu var😂 ekmek yüfka ekmek, onu da toplu olarak yaptırıyoruz ve uzun süreye gidiyor. ekstra aldığımız haftalık sebze, meyve, yoğurt, çocuğun yediği dondurma, peynir çeşitleri, çünkü peyniri yörüklerden alıyoruz yine toplu şekilde, kurbana dana hissesi olarak girdiğimiz için baya et kalıyor 6 aylığına çok rahat yetiyor. dışardan yemek yemiyoruz, anca arkadaşlarımızla bir gezmeye çıkarsak. dışarda kahvaltı yapmayı da bıraktık, çocuk oturmuyor o yüzden ne yediğimiz, içtiğimiz anlaşılmıyor.