KaptanMarvel Bende babamın evinde rahat buyudum her şeyim vardı alınırdı babam hiç biseyimizi eksik etmezdi , çok şükür eşimde öyle ama her sey pahalı artık , dışarı çıktığımizda para harcamadan eve gelmiyoruz 🙏 ev ekonomisi yapmkyorum istediğimiz , yiyecegimiz , ihtiyacımiz olan her şeyi alıyoruz 💕 birikim yapmak istiyorsanız zaten TL nin değeri kalmadı altın olabilir