Fatma19601960
Ben çocukken 37 ile geçirmişim. Sonrasında ateşin yükselmiş ama havale geçirdiğim derece 37 dereceymiş. İki türlü havale oluyor, birisi soğuk havale birisi ateşli havale oluyor. Ateş aslında vücudun savunma mekanizması vucut o an hastalığa karşı kendini korumaya çalışır. Ateş düşürülememesi durumu hava olma riski oluşur ama her ateşte havale olmaz.