Rav-Ebu nurse harvey kullanıyordum cocugu kıvrandıra kıvrandıra mahvediyordu bıraktım. Biogaia aldım düzenli oalrak 21 gün kullanmak gerekıyormus ben gercekten faydasını gordum. Evet gazı oluyor ona yapacak bır sey yok ama masaj ve egzersızle kolayca cıkarıverıyor. Hem doğal probiyotik gaz damlası da degıl bıldıgım kadarıyla gaz damlaları karacıger enzımlerını tepetaklak edıyormus yazık yavrucanlara. Benım ekstra yaptıgım bır sey daha var yaparsınız yapmazsınız bılemem eskiler bılır; tülbentin içine bir cay kasıgı kimyon koyup anne sütünü sağıp yarım fincana, batırırp batırıp cıkarıyorum o tülbenti, ta ki sütün rengi sarıya dönünceye kadar sonra bebeğime iki çay kaşığı veriyorum gunde ıkı kere. Ben de baya tüketiyorum tabi kimyonu. Ve yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum