Busra2835 AysuL pompayı göğsünüze tam yerleştirebiliyor musunuz bide sütün gelip gelmediğine bakınca benimde sütüm az geliyor hiç bakmadan akışına bırakın sütün geldiğini düşünün ve en sonunda geldiğini göreceksiniz
Quadera Dilruba_1 İstanbul da medipol meganın orada eday diye bir yer var sadece bu işleri yapıyor. Ben oradan kiraladım. İstanbul’da değilseniz arayın belki kargoyla gönderim yaparlar
Mrvrdgntnc Babyplus süt sağma makinası kullanıyorum. 7 aydır sadece sağarak veriyorum memnunum çift başlıklı olanın fiyatı 500 tl idi ama tek başlık şeklinde kullanıyorum
Acemianney Quadera elden mi gidip aldınız yoksa kargo yapıyor mu firma birde aylık ne kadar acaba. Benim de bebeğim ememiyor
Quadera Acemianney elden aldım. 3 aylık kirası 1400 TL. Ama değişmiş olabilir. Eğer uzun süreli kullanacaksanız e bebekte vardı. Kargo durumunu bilmiyorum
gBayan Valide112 bende 1 haftadır doğum yaptım sütüm var ama meme ucum olmadığı icin biberonla süt sağıp veriyorum. Siz hic meme veriyor musunuz arada
Quadera Acemianney rica ederim. Ama uzun süreli sağarım diyorsanız almak mantıklı ç. Ben 3 ay dolunca satın alacağım çünkü düzenli sağımda sütüm arttı
Kubumom Snglllllll88 e bebeğin markasını almıştım, çift başlıklı elektrikli olan. Çok memnundum. Tek eksisi çift başlığını da aynı anda kullanamadım. Tek başlıklı olan alınabilir. Ama işimi baya gördü kaldırdım şimdi. Olur da ikinci olursa diye 😁
SCerenY Snglllllll88 ben aventin elektrikli pompasını kullandım hem hiç acıtmıyor hem de baya süt çıkarıyor