Snglllllll88 Süt sağma makinasi kullananlar var mı gerçekten düzgün sağıyor mu makina kullananlar varsa yazabilir mi
defnelinamm Snglllllll88 lansinoh kullanıyorum manuel ama iş görüyor. Elektrikli almayı düşünüyorum ben de
Ozlemdolugan Snglllllll88 phlips elektrikli kullanıyorum bende dışarı falan çıktıgımızda sağıp biberonla veriyorum çok yardımcı oluyor
Gzd_erclk Valide112 bende pompayla sağıyorum ama çok gelmiyor en fazla iki göğüsten 30-40 cc. Ama kızım emiyor baya aylık 1500-2000 kg fazla bile alıyor. Niye pompada gelmiyor sizce ? Sizin kaç cc geliyor bir sağmada mesela
gBayan Valide112 bende 1 haftadır doğum yaptım sütüm var ama meme ucum olmadığı icin biberonla süt sağıp veriyorum. Siz hic meme veriyor musunuz arada
SedaNurAlp Manuel baya iş görüyo ben kullanıyorum, bence elektrikliye gerek yok, internette karşılaştırmaları var onları izleyip siz ne istiyorsunuz ona göre karar verin derim
Gzd_erclk Ozlemdolugan bende pompayla sağıyorum ama çok gelmiyor en fazla iki göğüsten 30-40 cc. Ama kızım emiyor baya aylık 1500-2000 kg fazla bile alıyor. Niye pompada gelmiyor sizce ?
Valide112 Gzd_erclk kızınız emdiği için az geliyordur benim bebeklerim emmiyor o yüzden hep sağım yapıyorum saatlik 30 cc geliyor bir memeden
Naime-grbz Snglllllll88 manuel de kullandım ama elektrikli en güzeli aventinkini kullanıyorum çok memnunum güzel sağıyor
Deletedmom_875 Benim kızım emiyor emmedigi zamanlarda sagiyorum. Bide emdikten sonra memeyi bosaltmak için sagiyorum. Saat saat değişiyor sabah ilk uyandığımda iki memeden 160 170 cc süt geliyor. Öğlen veya akşam iki memeden 70 80 geliyor. Lansinoh manuel kullanıyorum diğerine de mochiyi takıyorum sagarken ikisini de sagmis oluyorum hemen hemen
Quadera Benim bebeğim emmiyor sadece sağarak besliyorum. Lansinoch un elektrikli pompasını kullanıyordum. İyi olduğunu düşünürdüm. Geçenlerde hastane tipi makina kiraladım dünya varmış dedim. Sadece sağarak besliyorsanız kesinlikle hastane tipi makina kiralayın yada alın. Eğer maksat buzluğa süt depolamak arada göğsünüzü boşaltmaksa labsinoch iş görüyor
AysuL Bir ben beceremedim galiba şu sağım işini. Manuel de var elektrikli de ama kendim sıklığında daha fazla geldiğine yemin edebilirim bir yerde yanlışlık yapıyorum sanırım
Busra2835 AysuL pompayı göğsünüze tam yerleştirebiliyor musunuz bide sütün gelip gelmediğine bakınca benimde sütüm az geliyor hiç bakmadan akışına bırakın sütün geldiğini düşünün ve en sonunda geldiğini göreceksiniz
Busra2835 Kiwi baby kullanıyorum manuel pompadan daha çok işimi görüyor kızım gece uykusunda tek meme emiyor bende diğerini sagiyorum 70ml çıkıyor dondurucuda saklıyorum