Oncelikle cok gecmis olsun bende 6 ay once dogum yaptim ilk iki ay kabus gibiydi basur zannettim meger catlakmis.doktorun verdigi ilaclar emzirirken kullanmaya engeldi kullanamadim.cozumu kuru kayisida buldum.bimde satilan gunkurusu kayisilardan en buyuk boy cezveye uc dort tane dograyip ustune su ekledim.kaynayip soguyunca suyunu icip kayisilarini yedim.bir hafta sonra agri aci hicbirsey kalmamisti.biraktim tekrar ayni kanama agri basladi.tekrar kayisiya dondum.birde kantaron varsa kantaron yoksa zeytinyagi ile her tuvalete gittiginde orayi yumusat.tez zamanda sifa bul insallah