Kızlar normal doğum yaptım iki ay önce ilk bir ay bi sıkıntım yoktu hiç tuvaletimi yapabilmek için kendimi zorlamadım ıkınmadım bir kere bile yine kabızda olmadım ama artık tuvaletimi yapmak işkence oldu dışarıda bişey yok ama yaparken hem kanıyor hemde çok canım yanıyor ölüyorum resmen tavsiye edebileceğiniz doğal bir yöntem var mıdır sizlerin böyle bi sorunu vardıysa nasıl geçti😞