Masall_moms01 ben toz mamayı süt ksynayinca bir dardak alıyorum ılıyınca atıyorum içine karıştırıyorum agizana tabak koyuyorum orda mayalsniyor önce. Daha sonra sütüm mayalancak kıvama gelince mayayı karıştırıp dokuyorum. 24 saat bekliyorum ben taş gibi oluyor. Tozu direk msyalandirmadan süte mi döktün. Kurtaramadiysan kaynat limon sık peynir sun boreklerde falan kullanirsin