Masall_moms01 Arkadaşlar 1 litre süte 1 paket probiyotik maya koydum 4 saattir falan üzeri sarılı kapalıydı şimdi açtım hala süt şeklinde neden olmadı bu ya nasıl yapabilirim araya mı gitti şimdi
Canserko Masall_moms01 probiyotik maya sıvı olan mı toz olan mı.? Ben şoktan toz halinde dün aldım. Üzerinde 7-8 saat mayalama süresi yazıyordu. Normal yogurt ile mayalasaydım 4 saat yetiyordu
Fusunf Masall_moms01 ev yoğurdunuz yok sanırım ben ev yoğurduyla 1 lt süte 2 yemek kaşığı koyuyorum çok güzel tutuyor
Kestanesekeri Masall_moms01 probiyotiği bilmiyorum ama ben olmayan yoğurdu tekrar ocağa koyup ılıktan bir tık sıcak olana kadar tutuyorum sarıyorum yine oluyor.
Masall_moms01 Canserko toz olan migrostan almıştım 1 litre süte 1 paket kullandım annemler de yeter bu kadar saat diyince baktım su gibi hala daha uzun süredemi mayalanıyor bu toz mayada acaba
Sontvbukucu Masall_moms01 40 derecede makinede mayaliyorum ama 8 saat. 4 saat az gibi geldi bana. Ama ustunde 8 saat yaziyor zaten.
Masall_moms01 Sontvbukucu o zaman kalsın biraz daha ama ben normal üzerini örtüyle falan sardım o şekilde duruyor
Esdoel Masall_moms01 ben toz mamayı süt ksynayinca bir dardak alıyorum ılıyınca atıyorum içine karıştırıyorum agizana tabak koyuyorum orda mayalsniyor önce. Daha sonra sütüm mayalancak kıvama gelince mayayı karıştırıp dokuyorum. 24 saat bekliyorum ben taş gibi oluyor. Tozu direk msyalandirmadan süte mi döktün. Kurtaramadiysan kaynat limon sık peynir sun boreklerde falan kullanirsin
Sontvbukucu Masall_moms01 yani o fark etmez bence makine veya normal. Ama 8 saat yaziyor üstünde. Hatta 8 saat bitince de yumusak oluyor. Dolaba koyuyorum. 4 5 saat sonra taş gibi.
ssari1903 Masall_moms01 4 saatte su gibi olur ben 8 saat mayalıyorum ilk mayaladığımda 6 saat yaptm o bile su gibi olmuştu toz mayayla 8 saat
Masall_moms01 ssari1903 ilk kez yaptım açıkcası saat kaçtı onuda tam hatırlayamıyorum ama bekleyim en iyisi inşallah tutar ama 8 saat olmadı zaten
ssari1903 Masall_moms01 bir de zaten ilk başta sulu oluyor dolaba koyup 4-5 saat bekleyn taş gibi olur 8 saat dursun ama mutlaka
AselBebekveAnnesi Masall_moms01 benim de öyle olmuştu biraz daha üzeri örtülü şekilde bekletin mayalanir
Masall_moms01 ssari1903 tam olarak saati de hatırlamıyorum 😢 kaç saat olduğunu o yüzden tam bilmiyorum inşallah olur ya