Dln33 teşekkür ederim, biz de yan odayı onun odası yapmıştık dediğiniz gibi kapılar açık bizde de, ara ara uyanıyor ama çok anormal değil gibi bir de bu ara biraz diş kaşıntıları var sanırım huzursuzluk olabiliyor gece de gündüz de ama idare ediyoruz 🌸