Demura Merhaba, Oğlum 8 aylık, odasını geçen hafta ayırdık. Pek sıkıntı yaşamadık ama biraz erken mi oldu acaba diye endişe ediyorum. Sizler ne zaman ayırdınız, bir sorun yaşadınız mı uzun vadede?
Sudee96 Demura benim kızımda 8,5 aylık ayırmayı düşünüyorum ama erken mi Geçmi bilemedim burda bekleyeyim bende
BelisMelis411 Demura 10 aylık bebegım ve hala gecelerı cok uyanıyor bu senepten ayıramıyorum bıraz duzene gırsın istıyorum ama nasıl olacak bilemiyorum sanırım birde alıştım uyandıgımda onu görmeye 🥹😔😔 ama bu anne yanındanda dusecek diye odüm kopuyor. Kameradan takıp edıyorum ayaklandıgı an hemen kosuyorum odaya
Demura Saafie yani bizim odamızda iken uyandığı gibi uyanıyor daha pek bir şey değişmedi gibi ama yine de ben uyuyamıyorum pek 😅
Demura Sudee96 yani bana ideal gibi gelmişti aslında gece emme sayısı da azaldığı için ama yine de bilemedim
Demura BelisMelis411 evet uykuyu düzenlemek lazım ama bir yandan da bizim çıkardığımız seslere falan da uyanıyor olabilirler aslında
Saafie Demura İlk zamanlar evet öyle oluyor ☺️ birde gece emzirmesi yada mamasina devam ediyorsanız onun alışkanlığından kalkıyordur
Yamanikomm Demura bence olmadı yanımdada uyuyordu ayrıda uyumaya devam etti ama oda ayırınca odasında bemce daha çok vakit geçirmeye başladı daha çok benimsedi
BelisMelis411 Demura kamera almadan once en ufak cıt sesıne kosardım sonra kamera aldık baktım kı benım sesıme uyanıyormus 😂😂😂 bugun sadece yarım saat uyudu aksama kadar öyle durdu uyumadı az once uyuttum ama aglayarak uyanıyor normalde gunduz uykularını 2 uyku olarak yapıyorduk. Bazen ılk uykuyu 1.5 -2 saat uyuyor bazen 55 dk bazen her ıkı uykuyuda 55 dk uyuyor aklımı kaynedecem bu cocugun uyku saatlerınden sebep. Desteksız uyuyordu hastaneye yattıktan sonra tekrar sallamaya basladım malesef kı o konudanda ıcım gidiyor. Bazen gecelerı 1 saate yakın sallattırıyor kendını cadoloz
Demura Haffuse bizde de kamera var ama internet biraz sıkıntılı o yüzden pek verim alamıyorum, siz ne kullanıyorsunuz memnun musunuz