Melekbas bizim de öyle oldu hatta emzik de almıyordu tosun gibi olmuştu tabiri caizse sonra emekle dönme vs derken helede ayaklaninca çok güzel oldu yavrum maşallah 11 aylık 10 kilo 7 aylıkken 8 kiloydu cok sisecek diye korkuyorum bana da doktor demişti iyice hareketlensin verir diye