Senay16 Benim bebeğim de biberondan biraz mama yiyip sinir yapip aglamaya başlıyordu ben başlarda farkedemedim ama sonradan farkettim meğer biberondan çektikçe az mama geliyo diye agliyormus biberon ucunu degistirdim, tek delikliydi kullandigimiz 2 delikli uç aldım simdi o sorunumuz ortadan kalktı