Merhaba . Kızım 3 ay 10 günlük . Doğduğundan beri emmiyor sütümü sagıp biberonla veriyorum ama üç gündür sütünü içmiyor biberonu verince bağırıyor aglıyor biberonu itiyor kaşıkla şirimgayla da midesini bulandırıyor sütünü içmiyor . Neden böyle yapıyor anlamıyorum gazlı bebekte degil yinede gaz damlası da veriyorum . Pamukçugu var ilaç kullandık baya azaldı normal içiyordu şükür ama üç gündür aglıyor biberon ağzına girince neden böyle yapıyor anlamıyorum hiç mi acıkmıyor bu bebek 3 ayı geçtik 30 ml zor içiriyorum . Atak haftasımı ? 4. Ay atagı ne zaman başlıyor ? Var mı bu durumu yaşayan doktora götüreyim mi yardım edin 😞