ogretmenanne34 16 aylık bebeğimin adı Fatih Kaan, çok zeki çok akıllıdır, biraz hareketli çok da normal enerjisini harcaması gerekiyor. Bizi yönetiyor yalnız o kısmı biraz muallak isimden mi yoksa genden mi geliyor bilmiyorum herkes etrafında pervane. Büyüdüğünde de tuttuğunu koparacak gibi geliyor ki bence ismin ağırlığı da burada, yöneten.