14 aylık kızımın adı Elif. Şimdi 7 aylık erkek bebeğe hamileyim. İsim olarak Fatih düşünüyorum (Fatih Sultan Mehmetten esinlenerek). Anlamları çok güzel, telafuzu kolay, kısa ve öz olması sebebiyle içime sindi gibi. Bu isimde çocukları olanlar, acaba karakteri nasıl etkiliyor? Tavsiye eder misiniz?