Kubrasolmmaz japonicamother hepsini küvete veya kovaya koyup sıcak su döküyorum 3 gün falan bekleyip yıkıyorum makinada
Linaamom 22262226 hemen sıktığımda oldu makineye atarken de sıktığım oldu gene de geçirdi lekeyi ama leke olunca atmak daha iyi olur sıcağı sıcağına
Muyesser Tospigim21 bazı beklemiş lekeleri de çıkarıyor. Ama vişne suyu kahve çay gibi lekeler için bulaşık makina parlatıcısı kullanıyorum
Talyaninannesi Kubrasolmmaz bekletince daha iyi cikaryor sanrm yoksa benm bazilari cikmadi bide citilemek gerekiyor 😑
Kubrasolmmaz Talyaninannesi evet kaynar su döküyorum leke çıkarıcı ve çamaşır suyu tozunu alıp kullanıyorum çok güzel çıkarıyor
Hereylulbirbaslangic Bebekken kaka lekeperini hemen beyaz sabunla citilerdim cikardi ek gıdadan sonra dut lekesini asperox la cikarmisiligim vardır, hali koltuk gibi şeylerin lekesinende anında bulaşıkakinesi parlaticisiyla çıkarıyorum 👍🏻