Linaamom Tospigim21 fazla para vermeye gerek yok e bebeğinkini al üstüne sıkıp makine ye atıyorum leke meke kalmıyor
Gmznr2909 Tospigim21 benim oğlum ishal olmuştu bir çok zibini ve kiyafeti battı ve nasıl bir kaka ise çıkmadı bende yenisini aldım zaten küçülmeye başlamıştı
Kubrasolmmaz Talyaninannesi evet hem onu hemde çamaşır suyu tozunu aynı anda kullanıyorum ben 2 yıldır hiç sorun yaşamadım
Talyaninannesi Kubrasolmmaz bekletince daha iyi cikaryor sanrm yoksa benm bazilari cikmadi bide citilemek gerekiyor 😑
Ciceek Tospigim21 baby me kullanıyorum e bebek in kendi markasını hiç leke bırakmıyor. Lekenin üzerine sıkıp öyle atıyorum makineye.
watermelonlove Tospigim21 minoris çok övüyorlar ama pahalı denemedim baby me ve green clean kullandım ilk hali gibi yapmıyor ama çıkarıyor tabi hemen döküp yıkamak lazım
Ruveyd_a Kubrasolmmaz çamaşır yıkandıktan sonrada cikarirmi lekeleri bayadan beri çamaşırları lekeli kızımın
Kubrasolmmaz Ruveyd_a benim eski lekeli olanlarında çıkardı korkmayın büyük kıyafetleri hep lekelenmişti onlarda temizledi sandık lekesini bile
Minnakelifim Tospigim21 beyaz sabunla citiliyorum leke iyice kurumadan. Kurusa bile beyaz sabun cikariyor
Zey2308 Tospigim21 Doğal zeytinyağı sabunu leke olan yeri hemen yıkayıp köpüklü bırakıyorum sonra çamaşırlarıyla atıyorum makineye hiç bi iz kalmıyor
ZMK Tospigim21 leke olduğu zaman bir kaç saat içerisinde beyaz sabunla çitileyip bir kaç saat bırakıyorum çıkıyor
Kubrasolmmaz 22262226 ebebeğin kendi markasını kullanıyorum mor kapaklı baby me leke çıkarıcı be çamaşır suyu tozu ikisini bir arada kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım 2 senedir
Linaamom 22262226 hemen sıktığımda oldu makineye atarken de sıktığım oldu gene de geçirdi lekeyi ama leke olunca atmak daha iyi olur sıcağı sıcağına