Tospigim21 sonnet markasının toz leke çıkarıcısını kullanıyordum ama hem çok pahalı hem de her zaman stok olmuyor. Çareyi Rossmann da satılan DOMOL markasının LEKE ÇIKARICI KATI SABUN ve RENKLİLER İÇİN TOZ LEKE ÇIKARICI sında buldum. Toza gerek bile kalmıyor katı sabunla çitileyince çıkıyor lekeler. Mutlaka deneyin