Anesanne biz mama hiç kullanmadık ne desem yanlış olur bilmiyorum ama emziriyorum ve artık 10 aylık olduğu için 3 ana öğün vermem gerektiğini söyledi doktorum. 2 ara öğünde vereceksin dedi ama ben 1 ara öğün veriyorum oda 2. Uykudan uyanınca meyve oluyor. Meyveden 1.5 saat sonrada akşam yemeği yediriyorum . Aralarda emziriyorum ama artık başlamanız gerekiyor sanırım ana öğünlere :)