Benherseydenoncebiranneyim yenidoğan da 5 saat çok uzun bi süre 1-1.5 saatte bir emzir 2 saati bile bulmasın vücudunda ıslak mendil gezdir ayak parmaklarının biraz altını gıdıkla ağlasın biraz ağlayınca hemen bırakma öyle emzir birine uzaktan uzun öpücük atarız da tiz bi ses çıkar ya o sesi çıkar ama bebeğe fazla yaklaşma irkilmesin korkmasın birden