Allah bagislasin🥰🥰🥰
Bebebgin daha cok kucuk, 5 saat bioe biraz fazla gibi geldi bana, tabii sarilik gecirmediyse doktorun bu saat araliginin normal oldugunu da soyleyebilir,
Istersen beslenme araligini daha erkene cek, max3 saat gibi…
Yenigogan, henuz adepte degil,kan sekeri de hizli dusebilir, sen uyandirip besle, kendini daha da toparladiginda onun uyanmasini bekleyebilirsin,
Biz uzamis sarilik yasadik, ben 2.ayina dek, geceleri 2 saatte bir besliyordum😅 o yuzden bana beslenme saati uzun geldi🤗