Ravza_38 bende aynı durumdayım şoktayım hatta. Ter kokusu aldıklarıma kızardım deorant bari sürün dikkat etmiyorlar diye. Dedim onları kınadım ondan oldu herhalde. Ama değilmiş 😁 doğumdan dolayiymis. Bende karbonatlı buldum çözümü. Hatta limon sıkıp macun kıvamına getiriyorum sürüyorum Bi saat sonra temizliyorum. Hem kokuya mükemmel ise yaradı hemde kıl oluşumunu azaltıyor. Tahriş te yapmadı Bi kalıntı da bırakmadı. Ağda mi yaptıktan sonra limonla macun yapıp sürüyorum. Ondan sonrasında her duştan sonra sadece yalnız karbonat sürüyorum. Deodorant a gerek kalmıyor o kadar diyim